2013. szeptember 1., vasárnap

11.fejezet

Sziasztok! Meghoztuk az új részt! :) Nagyon szépen köszönjük azt az 1 komit amit kaptunk az előző részhez! Nagyon megörültünk neki! :D Holnap suli!:/ Sajnos! :(
Nah nem is irok mást csak annyit, hogy jó olvasást és pipáljatok, komizzatok, iratkozzatok fel! ;)
xx,BogiandAnne





                                           

                                   11.fejezet. 

                            *Bek szemszöge*

Harry kirakott minket a virágárusnál. Bementünk a helyiségbe és nézelődni kezdtünk. Kiválasztottam a megfelelő virágokat és a kasszához mentem. Megrendeltem őket és menni készültem de sehol nem találtam Louist. Hol a fenében lehet?? A bolt előtt vártam míg előkerül. Egyszercsak felbukkant.
-Te meg hol voltál?? Már azt hittem hazamentél és itthagytál egyedül!-mondtam mérgesen.
-Dehogyis. Nélküled nem megyek haza! Amúgy meg itt voltam a boltba. Most haragszol?
-Nemharagszok! De mostmár menjünk.-mosolyogtam.
-Várj! Tessék, ez a tiéd. Virágot a virágnak.-mondta és kihúzott a háta mögül egy szál vörös rózsát.:)

 -Köszönöm, nagyon szép!-mondtam és adtam neki egy puszit. :D
 Végig csak a rózsát szagolgattam. Olyan aranyos volt ez tőlle.  Séta közben csak az utca zajait lehetett hallani. Ez a csend egyáltalán nem volt kínos se kellemetlen. Útközben felhívtam Harryt, hogy hol vannak mert akkor mi is oda megyünk. Azért Harryt hívtam fel, mert Ely nem vette fel. Mivel Elyék a mi házunkhoz mentek ezért mi is oda vettük az irányt.
-Halihó megjöttünk!-kiabáltam
-Hali-kiabálta Ely.
-Nah megrendelted a virágokat?-kérdezte Harry.
-Igen, meg.-mosolyogtam és egy vázában vizet engedtem az én becses rózsámnak.
-Meglepted magadat egy rózsával??-röhögött Ely.
-Nem ...Louis-tól kaptam.-mutattam Louisra.
-Uh de cuki-mosolygott Ely.
-Szerintem is-mosolyogtam.
-Éhes vagyok-mutatott a hasára Ely.
-Én is-mondtam.
-Én is- mondta egyszerre a két fiú.
-Tudjátok mit öltözzetek megyünk enni-puszilta meg Harry Ely-t.
-Okéé-mondtuk egyszerre Ely-vel.
-Rose azt üzeni , hogy elment Alexel vásárolni.-mondta Ely nekem.
-Jah oké.-mosolyogtam és felszaladtunk a lépcsőre.
-Rózsát adott? Ez olyan cuki.Harry meg megcsókolt és azt mondta, hogy nem érdeklik a fotósok.-mondta Ely.
-Ahaa igen őő. Uh az is cuki.-mondtam.
-Menjünk öltözni!-mondta Ely.
Ely ruhája.:)


Az én ruhám.



Mára ennyi mert készülünk a sulira.:) 1 komi és kövi.Jó estét!Soksoksoksokpuszi nektek:*♥

xx,AnneandBogi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése