2013. július 1., hétfő

2.fejezet

Sziasztok! Most nem Anne hozta a részt! Bogi vagyok és ezuttal én írom az összes Becky szemszöget! Remélem jónak fogtok találni!

xx,Bogi






                                     2. fejezet

                                     * Bek szemszöge* 
Olyan rossz volt, hogy nemtudtam időben elmondani Ely-nek, hogy elköltözünk. Mielőtt az kocsinkhoz mentem volna még utoljára visszanéztem és intettem Ely-nek.
-Beky!! Gyere már! Indúlnunk kell!- kiabált anya
Odamentem a kocsihoz és beszálltam. Végig azt a karkötőt szorongattam amit Ely adott.
7 óra utazás után megérkeztünk a házunkhoz..
-Hűha.-csak ennyit tudtam mondani.
-Na tetszik a ház kislányom?-kérdezte apa
-Igen nagyon!- ugrottam a nyakába.
-Kintről fogjuk végig bámúlni, vagy megnézzük belülről is??-kérdezte a kisöcsém Alex
-Menjünk nézzünk körül!-mondtam
Mikor beléptünk a házba tátva maradt a szám. Nem csak kívűlről de belűlről is jól néz ki. Körülnéztünk a házban.tn
5 szoba van összesen és mindnek külön fürdőszobája van. Ez egyre jobb. ^^
A szobámat anyáék választották ki, még mikor eljöttek megnézni a házat. Az ajtón rajta volt a nevem. :D Bementem és nagyon jól nézett ki..
Pont pakolni akartam kifele mikor anya és apa bejött a szobámba.
-Milyen a szobád??-kérdezte apa
-Nagyon tetszik! Köszönöm! :D -ugrottam a nyakukba.
-Ennek örülünk. Akkor hagyunk is pakolni. -mondta anya és kimentek
Már 1 órája pakolhattam mikor megcsörrent a telefonom. Ely hívott. Gyors fel is vettem.
*Telefon beszélgetés*
-Szia! Na megérkeztetek már?-kérdezte
-Szia! Igen.
-És milyen a ház? A szobád??
-Ú nagyon jó.. Máris imádok itt lakni.-mondtam ^^
-Az jó. Viszont már nagyon hiányzol.-mondta szomorkásan.
-Te is nekem. Nyugi. Tudod hogy majd jössz látogatóba na meg én is nállatok.
-Tudom de akkoris. De képzeld mit találtam ki.
-Na mondd.
-Azt, hogy...
-Ó bocsi mennem kell valaki jött és le kell mennem. Nagyon sajnálom. Majd beszélünk még. Szia! puszi! :* -megse vártam míg elköszön gyorsan letettem és mentem is le
*Bek szobája*
 Holnap hoszabb lesz! Extra hosszú ;D 

xx,Bogi and Anne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése