2013. július 5., péntek

3.fejezet

 
     Sziasztok! Nah itt vagyok a hosszú résszel !Remélem jó lett!
      
       xx,Anne




                     3.fejezet

                 *Ely szemszöge*


Már egy hete hogy,Becky-ék elmentek.
Minden nap elmentem a parkba és azon az ócska padon ültem amin általában Bek-el.Barbival (a bátyám barátnőjével) eléggé jóban vagyunk nah jó én 19 éves vagyok ő meg 24 éves nem sok év különbség.Olyan mint a pótanyum.Anya és apa már rég meghaltatok így a bátyám volt a felvigyázó.A szobámban ültem és már megint munkát kerestem.Valaki kopogott az ajtómon fuh....
-Barbi vagyok!Be mehetek?-kérdezte.
-Gyere-mondtam.
-Nagyon nagy meglepivel készültem-mondta vigyorogva
-Nah és mivel?-csillant fel a szemem.
-Ülj le!-mondta,nah jó hát leültem.
-Az egyik barátnőm Londonban felvigyázót keres, egy gyereke van.-fejezte be.
Én meg hirtelen fel álltam és ugráltam. Barbit is felrántottam és vele ugráltam.
-De most ez komoly?-kérdeztem
-Igen és én téged ajánlottalak.-mondta
-Köszönöm, de akkor fel vagyok véve?
-Igen.2 nap múlva kell indulni, a repülőjegyet én és a bátyád fizetjük.
-Uristen fel hívom Bek-et biztos örülni fog, és még 1x nagyon szépen köszönöm- pusziltam meg és lesiettem a vezetékes telefonhoz. 2 csörgés után fel is vette.Sajnos nem sokáig beszéltünk mert vendégük jött ezért nem is tudtam elmondani a nagy  hírt.Elhatároztam,hogy akkor majd meglepem.Eldöntöttem ,hogy elmegyek vásárolni, ezért gyorsan átöltöztem. Ezt választottam:
 -Hé, Barbi ! Lenne kedved eljönni velem vásárolni?
-Hát persze.
Elindultunk és 15 perc múlva meg is érkeztünk a plázához.
Vettem 3 bőröndöt meg persze ruhákat . Mivel Barbi stylest
ezért segített a ruhák kiválasztásában . Mikor haza értünk , sok táskával a kezünkben rogytunk a nappali kanapéjára. Egy kis pihenés után felvittük a cuccokat a szobámba.Mivel már kezdett esteledni Barbival együtt vacsit főztünk. Vacsi után felmentem , megfürödtem és elaludtam...

                                 *Másnap*

Reggel korán keltem, lementem a konyhába keresni valami kaját. Csináltam magamnak egy piritóst .
Reggeli után felmentem és gyorsan elkészültem.Aztán elmentem egy közeli kávézóba.Miután felvették a rendelésem pár perc múlva ki is hozták a kávém .Mivel nem vagyok gonosz ezért vittem a bátyámnak és Barbinak is kávét . 
-Jóóóó reggelt hoztam kávét!-kiabáltam 
-Köszii neked is- mondták egyszerre.
-Jobb hogyha elkezdesz pakolni mert holnap indulsz.-mondta Fred.
-Tényleg megyek is
Felmentem a szobámba és sikerült bepakolni az összes ruhámat és a fontos cuccaimat.:)
-Ely! Gyere ebédelni!-szólt Fredi
-Megyek
Nagyon finom volt az ebéd ,már megint Barbi főzött, öszinte vagyok mikor csak a bátyámmal voltam gyors éttermi kaján éltem. Szerencsére Barbi tud főzni meg minden igazán jó stylist is csak kár hogy nem dolgozik aként. A nap további részét zene hallgatással töltöttem. Este megfürödtem és befeküdtem az ágyba. Alig várom, hogy holnap legyen! :D ^^

                 








1 megjegyzés: