2013. július 11., csütörtök

4.fejezet

      Sziasztok! Meg is érkeztünk az új résszel!:D
   
      xx,BogiandAnne







                 4.fejezet

                                            * Beky szemszöge *


Miután elköszöntem Ely-től szaladva mentem le a vendégekhez. Mikor a lépcső aljához értem egy nőt kezében egy süteménnyel, egy férfit és egy kislányt pillantottam meg.
-Kislányom! Gyere, had mutassam be a szomszédainkat. Ők itt Lou Teasdale és férje a kis csöppség pedig Baby Lux.-mondta anya mosolyogva.
-Jó napot! Én Beky Winbow vagyok!-mutatkoztam be.
-Itt a süti amit hoztunk.-mondta Lou
-Köszönjük.-vette el apa a süteményt.
-Alex!! Gyere kérlek!-kiabáltam kisöcsémnek.
-Megyek már!-kiabált vissza.
-Itt vagyok!
-Ők itt a szomszédaink Lou Teasdale és férje, a kislány pedig Baby Lux.-mondta apa
-Alex Winbow. Csókolom!-mutatkozott be Alex.
-Nyugodtan tegezzetek minket.-mondta Lou
-Jó.-mosolyogtam :)
Bementünk a nappaliba és leültünk a kanapéra. Lux-al nagyon jól elvoltam, sokat játszottam vele.:D Nagyon aranyos kislány. :) Pár óra múlva elmentek. Kár pedig még játszottam volna Lux-al.^^
Miután elmentek, felmentem a szobámba és bekapcsoltam a laptopom. Felléptem Twitterre és Facebook-ra. Fb-n beszéltem Ely-vel egy kicsit de utánna leléptem és elmentem sétálni. Alaposan megnéztem mindent. London gyönyörű hely. Csináltam pár képet is, majd kis idő múlva hazamentem. :D
-Anya,Apa! Megérkeztem!-kiabáltam az előszobából.
-Anyáék nincsenek itthol. Behívták őket dolgozni. Lou-t hívták át, míg megnem érkezel, hogy ne legyek egyedül.-mondta Alex
Bementem a konyhába mert éhes voltam, Lou pont főzött valamit.
-Szia! Mit főzöl?-kérdeztem.
-Ó szia! Spagettit készítek!-válaszolt.
-Lux-ot hol hagytad?
-A keresztapjánál van.
-Kár pedig látni szerettem volna.
-Holnap majd átjöhetsz délután.-mosolygott.
-Oké.^^
-Kész is! Segítesz megteríteni?
-Hát persze!
Mikor megterítettünk szóltam az öcsémnek, aztán elkezdtünk enni.
Vacsi után elmosogattam. Nemsokára apáék is hazajöttek, és Lou is hazament. Felmentem a szobámba, megfürödtem, felvettem a pizsim majd mentem és lefeküdtem.
Pár perc után el is aludtam.
Reggel arra keltem, hogy valaki ugrál az ágyamon. Hát ki más lett volna mint az öcsém Alex.
-Kelj már fel Beky!
-Hagyj aludni!Még álmos vagyok.
-Nem! Gyere reggelizni. Aludni este kell.
-Oké megyek már, csak felöltözök.
Alex kiment a szobából én meg felöltöztem. Ezt vettem fel
Délelőtt elmentem bevásárolni az öcsémmel. Miután mindent megvettünk hazamentünk.

                                         *Ely szemszöge*

Reggel korán keltem, hogy megnézzem mindent bepakoltam-e.  Remélhetőleg nem hagyok itthol semmit.Gyorsan felöltöztem és már mentem is le. Barbi már csinálta a reggelit. A bátyám pedig várt, hogy vigyen a reptérre, ugyan is  már 7-kor indúl a gép.  (Ezt vettem fel)
 
-Valaki lehozná a bőröndömet, mondjuk Fred?
-Lehozom.-mondta.
-Hívjatok minden nap oké?-öleltem meg Barbit.
-Persze, persze, nyugi nem felejtünk el.-mondta.
-Remélem kibírod a bátyámat.-röhögtem.
-Megpróbálom.-röhögött ő is. :D
-Ezek a nők.-sóhajtott Fredi.
-Tudod nehéz ezt mondani, de hiányozni fogsz.-mondtam neki.
-Te is nekem.-mondta
Könnyek szöktek a szemembe, már 18 éve itt lakok és most elhagyom a ,,fészket''. Akármennyire is hragudtam a bátyámra, akkor is szeretni fogom. Ugyan olyan bolond mint én. Barbit meg őt  biztos nem felejtem el soha. Remélem, hogy a bátyám nem lesz olyan hülye, hogy ott hagyja Barbit. Gondolkodásomat Fredi zavarta meg.
-Ely mennünk kell!-mondta
-Oké.-Fredi kivitte a bőröndöket és belerakta a csomagtartóba. Barbi a ház előtt integetett. Már félúton voltunk mikor rezegni kezdett a telefonom. Barbi üzit küldött. Ez állt benne: ''Jó utat! Puszillak! xx,Barbi ''
Mivel megérkeztünk a reptérre,  gyorsan visszairtam neki, majd elköszöntem Freditől és felszálltam a gépre.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése