2013. július 16., kedd

5.fejezet -"Csak a szeme szép"


Sziasztok! Itt az 5.fejezet. Kérlek pipáljatok mert így nem tudjuk eldönteni, hogy tetszik-e a történet vagy se. Jó olvasást és komizzatok! :DD

 xx,BogiandAnne



                  5.fejezet


         * Ely szemszöge*

Pár óra utazás után végre eljött az a pillanat amit már nagyon vártam.Már fentről láttam a Big Ben-t és a London Eye-t ugyan olyan mint ahogyan elképzeltem.Gyorsan leszálltam és szememmel keresgéltem vajon kire fogok vigyázni.Hirtelen egy óriási papír táblára néztem amit egy fiatal anyuka tartott, az én nevem volt rá írva gondolom ,hogy ő lehet az a Lou Teasdale :). Gyorsan felvettem a csomagjaimat és oda mentem hozzá.
-Öhm Elyson lennék-mondtam.
-Ohh Ely már vártalak -mondta.
-El sem hiszem , hogy itt vagyok - ugráltam.
- Lou Teasdale vagyok-ölelt meg.
-Elyson Gray- pusziltam meg.
-Figyelj ma még szabad napod van mert Lux  a kereszt apjánál van.
-Oh nagyon köszönöm, véletlen nem ismer egy Becky Winbow nevű lányt ??
-De deee ismerek.Szomszédunkban lakik most költöztek ide
-Uristen uristen...hülye vagyok de kérlek nézd el.
-Elnézem- röhögött.
Be raktam a csomagjaimat a hátsó ülésre és már indultunk is. Kb 5 perc múlva már ott is voltunk.
Meg mutatta a ház minden részét.Le raktam a cuccaimat a kanapéra.
-Nem bánod ha át mennék Becky-hez és együtt keresnénk albérletet?-kérdeztem
-Menj ! Puszilom őket
-Oké átadom- már az ajtón kifűl voltam.
Nem hiszem el végre itt állok áááááá, csengettem.
-ÁÁÁÁÁÁÁÁ- ugrált Becky.
- Ennyire örülsz?-mosolyogtam.
-Te, hogy kerülsz ide?
-Bébi szitter vagyok a szomszédban és úgy
-Uristen uristen mentőket, a legjobb barátnőm itt lesz VELEM itt a szomszédba- kiabált
-Nyugi már. Mindenki hülyének néz!-nevettem.
-Mert az is vagyok és te is .
-Vicces vagy -kaptam röhögő görcsöt.
-Becky ki az?- kiabálta Alex Becky öccse.
-Alex....-öleltem meg eléggé szorosan.
-Hééé már mondtam neked , hogy nem lehet semmi sem köztünk-mondta mire mi Bek-kel már fogtuk a hasunkat a röhögéstől.
-Ezek a nők- mondta Alex.
-De menjünk be, mert nem állhatunk itt egész nap az ajtóban.-mondta Becky


                                       *Becky szemszöge*


Mikor megláttam Ely-t az ajtóban nagyon megörültem.:D El sem hiszem, hogy itt áll előttem. ^^
Bementünk a házba és odamentünk anyáékhoz.
-Anya, apa! Nézzétek ki van itt!-mondtam
-Ely! Hát te hogy hogy itt vagy??-kérdezte anya.
-Bébiszitter vagyok itt a szomszédban.-mosolygott.
-Olyan jó ,hogy itt vagy és láthatunk -mondta anya.
-Most pont albérletet keresek.Nem tudtok valami olcsó de jó helyet?-kérdezte Ely
-Miért kell albérlet mikor itt is lakhatsz? Van egy vendég szoba azt oda adjuk neked, nyugodtan itt lakhatsz és amúgy is közel van a munka helyedhez.
-Ez most komoly? Ez életem legjobb napja.-mondta Ely
-Gyerünk menj a cuccaidért és pakolj ki, a szobádat úgy rendezed be ahogy akarod.-mosolygott anya.
 Ely átment a cuccaiért és elkezdett pakolászni az új szobájában. Mivel pont az egész szoba olyan volt amit akart nem babrált sokat.  Miután kipakolt elmentünk a városba szétnézni. Mindent megmutattam neki. :)
-London gyönyörű hely.-álmúldozott Ely
-Tudom..Imádok itt lakni!-mondtam :D
A városnézés után még elmentünk egy kávézóba, vettünk kávét majd hazaindultunk.Mikor hazaérkeztünk anya mondta, hogy terítsünk meg. Megvacsoráztunk majd Ely-vel még beszélgettünk  egy kicsit, aztán mindketten elmentünk aludni.
Reggel mikor felkeltem gyorsan felöltöztem. Ezt vettem fel. :D
Lementem és az asztalon találtam egy kis cetlit. ez állt rajta: " Szia kicsim! Apával elmentünk dolgozni, majd este felé jövünk! A reggeli a hűtőben van melegítsd meg! Puszilunk titeket! :*
xx,Anya és Apa
Miután elolvastam a levelet bementem a konyhába és a reggelit megmelegítettem majd megterítettem. Ely és Alex is felkeltek már úgyhogy megreggeliztünk. gofri volt reggelire. a kedvencem.^^
-Nekem mennem kell dolgozni!-mondta Ely
-Oké menj csak! Majd átnézek én is valamikor!-mondtam
-És ha Bek te is átmész a szomszédba akkor én magamba leszek??-kérdezte Alex
-Nem majd jössz velem!
Ely elment dolgozni én pedig felmentem a szobámba és Alex is így tett. Mikor a szobámba léptem elkiabáltam magam.
-Alex!!!
-Mi van??
-Ezt te csináltad?? Azonnal takarítsd el innen az összes wc papírt!
-Lehet, hogy én csináltam lehet, hogy nem!-mosolygott pimaszul.
-Na jó azonnal tüntesd el a szobámból!
Az öcsém leszaladt a lépcsőn én pedig utánna. Már csak annyit vettem észre, hogy a földön ülök és az öcsém nevet.
-Alex!! Miért csinálod ezt?? Várj csak, ezt még visszakapod!
Az öcsém csak egy grimaszt vágott és felszaladt a szobájába. Oké mostmár elegem van! Márpedig én nem fogok utána takarítani. Ekközben hazajött anya. (??)
-Mi ez a rendetlenség?-kérdezte
-Alex. De te, hogy hogy itt vagy? Nem a munkahelyeden kéne lenned??-kérdeztem.
-Felmondtam.
-De mégis miért??
-Mert nemtudok veletek elég időt tölteni és már nem is szerettem ott dolgozni.
-Értem.
-Alex hol van??
-A szobájában.-mutattam az emelet felé.
Anya felment az emeletre és nemsokára Alexel tért vissza.
-Most pedig kérj bocsánatot a nővéredtől!
-Bocsánat.
-Többet ne csinálj ilyet. Most pedig nyomás takarítani!-mondta anya
-Anya én átmegyek 3 óra múlva Louékhoz.
-Oké menj csak!

                                        *Ely szemszöge*

Annyira örülök hogy itt vagyok . Becky anyukája nem engedte , hogy albérletben legyek ezért ide adta a vendég szobát nekem.Miután kipakoltunk azután elmentünk városnézére.Utánna pedig haza jöttünk, vacsi után még kicsit beszélgettünk majd elmentünk aludni. Reggel 8-kor már fent voltam.
Becky már a konyhában melegítette a reggelit.Én még felöltöztem. Ezt vettem fel:


Reggeli után elköszöntem Beckyéktől és mentem is át Lou-hoz. Kíváncsi vagyok a kislányára biztos nagyon cuki.Csengettem.Lou nyított ajtót.
-Szia!Gyere ,Lux már nagyon vár.-mondta
-Szia! Már én is várom ,hogy vigyázzak rá.
-Hallom , hogy akkor már a szomszédban fogsz lakni-mondta mosolyogva.
-Igen Becky anyukája ide adta a vendég szobát
-Lux , gyere kincsem itt van Ely aki vigyázni fog rád.- a kislány futva jött oda hozzám és megölelt. -Látom nem lesz sok problémám vele, nagyon cuki.
-Ha lesz kedvetek menjetek el a játszótérre.
-Oké.
Elmentünk a játszótérre. Lux hintázott egy "kicsit". :D♥ Én közben képeket készítettem. :)
A hintázás után elmentünk még a parkba is. A parkban egy kicsi időt töltöttünk majd hazaindúltunk. Mikor a ház bejáratához közeledtünk pont akkor jött odafele Becky.
-Hali!
-Sziasztok! :D -mosolygott.
-Alex?
-Otthol anyával. Képzeld anya felmondott.
-Tényleg?? Miért??
-Mert kevés időt töltött velünk, meg nem becsülték meg ott a munkáját.
-Értem.
-Öhm bemegyünk??
-Ja igen menjünk!-nevettem xD
Mikor beléptünk az ajtón lefagytunk. 5 fiú ült a kanapén. Lou nem is mondta, hogy vendégeket vár.
-Öhm sziasz-tok.-dadogtam
-Sziasztok.-köszönt Becky is.
-Sziasztok!-köszöntek egyszerre.
-Kejesztapu!-kiabált Lux és odaszaladt az egyik fiúhoz.
-Ely! Becky! Sziasztok!-köszönt Lou
-Szia! Nem mondtad, hogy vendégeket vársz.-mondtam
-Én se tudtam, hogy jönnek. Meglepetésnek szánták. De had mutassalak be titeket! Fiúk ők itt Elyson Gray és Becky Winbow. Lányok ők itt Harry Styles, Louis Tomlinson, Niall Horan,Zayn Malik és Liam Payne.
-Örvendek.-mondtuk egyszerre Becky-vel. :D
-Helló csajok!-köszöntek egyszerre.
-Olyan ismerősök vagytok de nem tudom honnan-mondta Becky
-Öhm igen. Hát mi vagyunk a One Direction.
-Bocsi de nem rémlik.
A fiúk csak néztek nagy szemekkel ránk. Most mivan??
-Valami rosszat mondtam??-Kérdezte Becky
-Az a régi 80-as évekbeli banda??-kérdeztem
-Mi van?? Dehogy is!-mondta asszem Liam.
-Szerintem hagyjuk!-nevettem.
-Jaj már tudom!!! Hallottam már pár számotokat!-kiabált Becky
A fiúk egy kicsit hülyén néztek ránk, még mindig.
-Lux hol vagy??-kiabáltam.
-Itt vadok!
-Jah Harry-nél vagy! Oké!
-Végig nállam volt. Nem láttad??-Kérdezte Harry
-Nem!-nevettem kínosan
Mivel Becky beszélgetett a fiúkkal én addig Harry öléből elvettem a picikét mármint Luxit hadd beszélgessenek nyugalomban. Lou valamerre elment.Hozzám pedig az a göndör hajú fickó jött azt hiszem Harry.Elvette Luxot és mélyen gondolkozott valamin.
-Mióta dolgozol itt?-mosolygott mire én puff le a földre ültem hát először is jobb hátra nézni mint cselekedni .
-Hová lett a székem??-döbbentem le.
-Tüptürüp-mondta Niall és a székére mutatott.
-Sunyik nagyon sunyik.- térdemet felhúztam és úgy ültem bambán. Szerencsétlen vagyok aki mondom mindig leégeti magát. Becky tök jól elvan én meg  mint egy hülye szerencsétlen úgy ülök.
Harry oda adta Louisnak a kis babát és fel állított.
-Te mindig ilyen szerencsétlen vagy?-nézett rám.
-Igen szerencsétlen vagyok akinek nincsenek  szülei ez az álma hogy most itt van és nézd tárá itt vagyok, a bolondságomat elnézve egyáltalán nem vagyok szerencsétlen.-olvastam be neki.
-Huuu kemény csaj vagy- nézett rám.
-Tudom...-röhögtem el magamat.
-Egód az  megvan- röhögött ő is.
-Úgy látom neked is - vigyorogtam kicsit sem kedvesen.Ő meg valahogy így nézett ki o.O
Azt hiszi , hogy sztár és mindenki hajbókolni fog előtte hát egyáltalán nem.
Felhívtam Barbit.1 csörgés után fel is vette úgy látszik várta a hívásomat.
Telefon beszélgetés:
-Sziaa Barbi!
-Szia!Ajj már alig vártam hogy hívj.Hiányzol.A bátyád dolgozni van én meg most a pékségben vagyok. Lux jó kis baba?-mondta Barbi.
-Nekem is hiányzol, amúgy igen nagyon jó kisbaba.
-Akkor örülök és van albérlet?
-Becky-éknél lakok.
-Oh az nagyon jó.
-Meg ismerted már Lux kereszt apját? Lou mondta ,hogy biztos össze jösztök mert Harry szereti a barna hajú lányokat.
-Uristen dehogyis nem nem nem nem és nem az én esetem mondjuk a szeme szép de ennyi és igen ismerem.
-Aha én is ezt mondanám.
-Nah sziaa majd hívj nem érek rá pusz pusz-mondtam.
-Telefon beszélgetés vége-
Ezt nem hiszem el én meg Harry pff soha.
-Jól vagy Ely?-kérdezte Becky .
-Persze persze- fordultam el és grimaszoltam.
-Láttatok már mindent Londonban?-kérdezte Louis.
-Nem még nem.-válaszolt Bek.
-Akkor írány túrázni - mondta Zayn.
Ezt nem hiszem én azzal hogyishívjákkal nem fogok még 1 percet sem eltölteni, mindenki mosolygott csak én nem olyan help fejem lehetett.
-Először is a Nando's-ba megyünk.-mondta Niall.
-Te mindig a hasadra gondolsz?-kérdezte Liam.
-Miért?Tudod ,hogy ő életem szerelme-ezen már nekem is nevetnem kellett.
-Ely,Harry,Lux ti együtt mentek a Nando's-ig kocsival- mondta Louis.
-Már megint?Ezt nem hiszem-mondtam úgy tettek mintha szellem lennék semmi válasz.
Nem nagyon ismerem ezt a csávót de egyre jobban kezdem megutálni miért pont én legyek Harry-vel?
-Valami baj van?-kérdezte vigyorogva Harry.
-Semmi-mondtam gúnyosan.
Én előre ültem Lux a gyerek ülésben hátul. Igazán szép kocsi fekete Range Rover.
10 perc néma csend nem semmi.Végül is ,hogy ne legyen ciki én törtem meg a csendet.
-Ott vagyunk már??
-Nem.
-Ott vagyunk már??
-Nem!
-Ott vagyunk már??
-Nem!! Most direkt idegesíteni akarsz??-Lux közben elnevette rajtunk magát. :3
-Nem!!
-Akkor mi volt a célod?
-Hagyjuk!
Nemsokára megérkeztünk valahova. o.O
-Áhá ez a Nando's!-mondtam.
-Miért mi másra gondoltál??-kérdezte Harry
A kérdésre nem is válaszolva Lux-ot kicsatoltam az ülésből,majd a csomagtartóból elővettük a babakocsit.



Egyelőre ennyi.Jó olvasást!!

xx,BogiandAnne


















4 megjegyzés: