2013. július 29., hétfő

6.fejezet.

                                             
  Sziasztok! Itt vagyunk az új részel.Remélem tetszeni fog.Istenem olyan büszke vagyok a fiúkra 23.-án volt 3 éves a banda és ha most ők nem lennének ez a blog se lenne. Ki hallotta már a Best song ever-t?Imádom a zenét egyszerűen szuper a klip meg minden. 

One direction forever!♥                                      

XX,AnneandBogi



                                 6.fejezet

                        *Ely szemszöge*

Még Bek-ék sehol nem voltak. Én Luxot beletettem a baba kocsiba. Harry pedig elvette tőlem a baba kocsit.
-Nem tudom, hogy minek de utálsz-mondtam.
-Te sem szeretsz.Ne haragudj ha ne tán ellenséges vagyok valamikor De egyszerűen felidegesítel a hülységeidel.-mondta míg én kikerekedett szemekkel néztem.
-1 órája ismersz és máris veszekedünk-mondtam.
-Ez nem veszekedés.
-Akkor mi?
-Hagyjuk.
-Mi ez a mogorva hangulat emberek?-kérdezte Zayn.
-Semmi-mondtuk egyszerre.
-Éhes vagyok menjünk be.-mondta Niall.
-Jól van pocak megyünk befelé-mondta Liam.
Leültünk 2 asztalhoz ugyan is sokan lennénk egy asztalnál. Én Bek-el,Louis-al,Lux-al és Harry-vel ültem.
Legszívesebben ott hagytam volna őket.
-Mit kérsz enni?-kérdezte Louis.
-Sült krumplit és csirkét kérek-mondtam.
2 perc múlva már Louis ki is hozta a kaját. Nem nagyon volt étvágyam ezért nem sokat ettem.
-Csak ennyit eszel?-kérdezte gúnyosan Harry.
-Igen, nem vagyok valami éhes.Valami gond van?Bek gyere velem egy pillanatra.-álltam fel az azstaltól és félre húztam a barátnőmet. 
-Komolyan elegem van ebből a fészekfejű csávóból- dühöngtem.
-Te szerelmes vagy,túlságosan is csak nem akarod ezt bevallani magadnak-mondta Bek.
-Ezt miből gondoltad,ha?Téged megszálltak vagy mi? Te vagy inkább szerelmes.-mentem ki az épületből.
Nem tudtam ,hogyan de a zsebemben volt a Range Rover kulcsa.Nah hát jó beülök és ott várom meg őket.


 Harry szemszöge : Ely elhúzta Bek-et az asztaltól így volt időm beszélni Louis-al.
-Ki készülök ettől a lánytól, komolyan.-mondtam.
-Szerintem meg aranyos.Miért utálod ennyire?
-Nem tudom de amiket mondd
-Te is olyanokat mondasz neki ami sértő.
Már csak annyit láttam ,hogy Ely kiviharzik az épületből.
-Mi történt?-kérdeztem Bek-et.
-Ki van akadva.
-Miattam?
-Is-is.
-Nah jó megyek és bocsánatot kérek.Vigyázatok Luxra.

Ely szemszöge: Harry-t láttam közeledni a kocsi felé.Kezzemel eltakartam az arcomat.Talán hamar felkaptam a vizet.Bocsánatot kérek.Ki nyílt az ajtó, ő pedig oda ült mellém.Óvatosan rá néztem.
-Bocsánat-mondtuk egyszerre.
-Mind 2-en  hülyék voltunk, és még alig ismerjük egymást-mondtam és megöleltem.
-Hát jah, barátok?
-Barátok-mosolyogtam.
-Nem gondolod ,hogy vissza kelene menni hozzájuk?
-De menjünk még azt hiszik elszöktünk-röhögtem.
-Szent a béke?-kérdezte Louis.
-Szent-vigyorogtam.
A kajálás után én Harry és Lux beültünk a kocsiba.
-Hol a kulcs?-kérdezte Harry.
-A zsebembe?!-mondtam és oda adtam neki.
-Hogy kerül ez hozzád?
-Ezt még én sem tudom .Most merre megyünk?
-London Eye-hoz aztán moziba.
-Uh de jóóó
-Mozi előtt haza visszük Luxot.
-Most jut eszembe Lux nem vagy szomjas?
-De az vadok.
-Mindent hoztam csak az itókája maradt ott.-mondtam.
-Akkor veszünk neki.Menjünk be ebbe a bevásárló központba.
-Oké akkor veszünk neki narancs levet.Szereted a narancs levet?
-Cejetem.
-És engem szeretsz?
-Igen kejesztanyu
-Kereszt anyu?Hidd el lennék az
-Tényleg nincs kereszt anyja úgy ,hogy szólíthat úgy.-mondta Harry
-Akkor jó.
Harry leparkolt én pedig az ölembe vettem Luxot.
-Usristen ezek a paprazzik - mondta Harry.
-Most mit csinálunk?
-Ha van raktár és ott elvileg van hátsó ajtó akkor ki megyünk ott-mondtam.
-Hát csak engedjenek be minket oda.
-Kérdezd meg ettől a bácsitól-mutattam a raktár felé.
-Jónapot!Harry styles vagyok egy énekes, sürgősen be kénne oda mennünk ugyan is a rajongók és a paparazzik is követnek-mondta Harry.
-Nah jó bemehetnek ott van a hátsó kijárat.
-Köszönjük.
-Ugye tudsz vezetni?Van jogsid?-kérdezte tőllem Harry.
-Hát jah, de miért?
-Állj ide a kocsival.
Ide adta a kocsi kulcsot . Picit féltem ,hogy tönkre teszem a kocsit.Nah jó végül is sikerült oda álltam.
Beültek Harry-ék a kocsiba én pedig újra elindítottam a kocsit.
-Ne ezek követnek minket.


Nah hát ennyi egyelőre.1 komi után kövi !! :))

XX,Anne.



















































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése