2013. augusztus 4., vasárnap

7.fejezet

Sziasztok!Most én hoztam a részt mert Anna nyaralni van.Szomorú vagyok viszont, hogy nem komiztatok. Remélem hogy fogtok. De most nem is untatlak titeket  itt is van az új rész. Remélem tetszeni fog! :) Komizzatok és pipáljatok! Jó olvasást! :D
xx,Bogi


                                      *Becky szemszöge*

Kajálás után elmentünk a London Eye-hez. Kifizettük a jegyeket és beszálltunk az egyik kapszulába. A kilátás az valami mesés volt. *o* Kár, hogy Ely és Harry nincsenek itt. De vajon hol lehetnek?? Mind1 biztos elvannak foglalva egymással. :DD
A fiukkal sokat hülyéskedtünk, én csináltam is pár képet. Nialler és Louis még pózolt is. :D

Miután megállt a kerék mi leszálltunk és elmentünk még moziba is. ^^ Nagyon jól éreztük magunkat. Niall annyi kaját vett magának, hogy az egy hadseregnek is elég lett volna. xD A film után még sétáltunk, majd a fiúk hazahoztak és utána ők is hazamentek. Nagyon jó volt ez a nap. Ely és Harry kimaradt a jóból. Bementem a házba lehúztam a cipőm és bementem a nappaliba, ahol anya és apa nézték a tv-t.
-Sziasztok!
-Szia! Milyen volt a napod??-kérdezte anya
-Nagyon jó volt. Megismerkedtünk 5 fiúval akik egy híres bandának a tagjai és nagyon kedvesek voltak. Összebarátkoztunk. Voltunk a Nando's-ba, London Eye-re is felültünk és moziba is voltunk.-áradoztam a szüleimnek.
-Akkor tényleg jó napotok lehetett. Apropó Ely mondta, hogyha megérkeztél akkor menj fel a szobájába.-mondta apa.
-Pont kérdezni akartam, hogy itthol van-e már. Mert ők csak a Nando's-ba voltak velünk utána nem.
Ezzel a mondattal én a beszélgetést le is zártam és már siettem is fel Ely szobájába.                                                                                                   
 
Kopogtam majd a választ meg sem várva bementem a szobába.
-Szia! Hívtál. Amúgy miért tüntetek el kajálás után?? Mitcsináltatok?-tettem fel a sok kérdést.
-Szia! Igen. Hát ugye hogy kibékültünk utána visszamentünk hozzátok. Mi is elindultunk a London Eye-hez, de Lux féluton szomjas lett én pedig nem vittem az itókáját ezért venni akartunk innivalót neki de a rajongók és a paparazzik követtek minket és hát mi bementünk egy bevásárló központ raktárába, Harry kitalálta, hogy parkoljak a hátsó bejárathoz. Oda is parkoltam. Harry Luxal beszállt én pedig utána gyorsan elhajtottam. De követtek minket. Nagyon nehezen tudtuk őket lerázni. Végül is ennyi. Hazavittük még Luxot majd én is hazajöttem és hát itt vagyok.
-Akkor mozgalmas napotok volt.-nevettem
-Hát eléggé. És milyen volt a London Eye és a mozi??
-Jó volt. Kár, hogy lemaradtál róla. A kilátás az nagyon szép volt. Csináltam is képeket. A film is jó volt. Képzeld Niall annyi kaját vett magának, hogy egy hadseregnek is elég lett volna és azt mindet megette.
-Majd máskor megismételjük ezt a napot csak kettesben. Egy csajos nap lesz.-mondta mosolyogva.
-Az szupi lesz.
-Lányok gyertek vacsorázni!-kiabált apa.
-Megyünk!-kiabáltunk vissza egyszerre majd nevetve lementünk vacsizni.
-Hm anya ez nagyon finom lett.-mondta Alex
-Igen szerintem is.-mondtam. Apa és Ely csak bólogattak.
-Köszönöm.
Vacsi után Elyvel elmosogattunk majd felmentünk egy kicsit még beszélni. Fárasztó napunk volt ezért álmosak voltunk, így elmentünk megfürödni majd a szobánkba mentünk. Egy pár perc múlva el is aludtam.

                                             *Reggel*

10 óra körül keltem fel. Egy kicsit még lustálkodtam majd felöltöztem. Kint nincs olyan hű de jó idő ezért egy szürke csőnadrágot vettem fel hozzá pedig egy rózsaszín felsőt. Rendbeszedtem magam és lementem reggelizni.
-Jó reggelt álomszuszék. Hogy aludtál?-kérdezte apa(?) hogy hogy itthol van? Nem a munka helyén kéne, hogy legyen? o.O
-Jó reggelt! Jól. Neked nem a munka helyeden kéne lenned??
-Ma szabadnapom van.
-Ja értem. Ely még alszik?
-Már elment dolgozni. Amúgy jó reggelt kicsim!-kiabált ki anya a konyhából.
-Jó reggelt. Mi van reggelire?
-Mit kérsz?
-Hmmm.. Tükör tojás. És mielőtt megkérdeznéd 3-at.-mosolyogtam.
-Egy perc és hozom.
-Tessék itt a reggelid ami lassan ebéd is lehetne.
-Köszi anyu.-pusziltam meg.
Reggeli után elmentem egy kicsit sétálni. Egy közeli parkba mentem.. Leültem egy padra és  csak néztem a tájat. Egyszer csak valaki mellém ült. Oldalra néztem és nicsak ki volt az. Hát Louis.
-Louis! Szia!-mosolyogtam.
-Szia!-köszönt vissza.
-Hát te hogy hogy itt??
-Csak ki jöttem sétálni. És te?
-Ugyszint.
Sokat beszélgettünk Louisal. Meghívott ebédre mert hogy már ebédidő volt. :)
Ebéd után még beszélgettünk egy kicsit utána hazamentünk.
 

Szóval most egyenlőre ennyi lenne. 1 Komi után jön a rész. És léci komizzatok! :) :*

xx,Bogi
 
 
 
 

2 megjegyzés: