2013. augusztus 8., csütörtök

8.fejezet

Sziasztok! Meghoztam az új részt! Nagyon szépen köszönjük azt az 1 komit amit kaptunk. Nagyon örültünk neki!:DD Erre a részre 2 komit szeretnék. :)) De nem is húzom az időt jó olvasást! :*
   
xx,Bogi


              *Becky szemszöge*

Mikor hazamentem mondtam anyának, hogy miért nem jöttem haza ebédelni. Anya megértő volt, nem szólt semmit. Felmentem a szobámba és bekapcsoltam a laptopom. Felnéztem facebookra közben zenét hallgattam. Mivel unatkoztam ezért inkább munkát kerestem hisz mindig jól jön egy kis zsebpénz, meg amúgy sincs mit csinálnom itthon.
Nem volt szerencsém hisz egy normális munkát nem találtam. Felhívtam Elyt, hogy hol vannak Luxal mert látni szeretném Luxot. :)
*Telefon beszélgetés*
-Szia Ely!-köszöntem.
-Hali! Mizujs??
-Semmi különös. Ööö hol vagytok Luxal?? Látni szeretném a kis tündérkét.
-Még itthon vagyunk pont készülnénk a játszótérre. Gyere át!-mondta
-Oké máris megyek szia!-megse vártam mit mond már le is tettem a telefont.
Felvettem a cipőm és már mentem is át Louék házába. Mivel Alex unatkozott otthol, szóltam anyának, hogy magammal viszem. 1 perc múlva már az ajtó előtt álltunk és csöngettem. Ely nyitott ajtót puszival köszöntöttük egymást majd beinvitált minket. Felöltöztettük Luxot és már indúltunk is a játszótérre. Lux hintázott meg a csuzdán is lecsúszott, Alex pedig összebarátkozott 2 gyerekkel és velük játszott. Olyan hamar elment az idő, hogy már sötétedett mikor hazaindúltunk. Alex hazament mi pedig Elyvel a szomszédba mentünk. Megetettük Luxot majd megfürdettük.
Csináltam róla egy képet is. :D Olyan aranyos. :3 ♥
Megvártuk míg Lou hazaér a munkából, addigra Lux is elaludt mi pedig hazamentünk. Anya csinált vacsorát, ami nagyon finom volt. Vacsora után még egy kicsit tévéztem majd elmentem megfürödtem és elmente aludni.. Pár perc kellett csak és már az álmok világában jártam.


Most egyenlőre ennyi lenne. Bocsi, hogy rövid lett de nem volt ötletem és nem is nagyon értem rá a napokban de viszont hozni akartam a részt mégha nem is lett olyan hosszú. Nem is lett olyan jó de azért remélem összejön a 2 komi és pár pipa is. :*

xx,Bogi

 

2 megjegyzés: