2013. augusztus 21., szerda

9.fejezet.:)

                            Sziasztok blog olvasók!

Először is tegnap volt Demi Lovato szülinapja utólag is Boldog Szülinapot Demetria!♥ 
Ki merre volt nyaralni?:) Lassan itt a suli :(. Amit el kell még mondanom ha elkezdődik a Suli minden héten 2 részel jövünk egyiket írja Bogi másikat pedig én :).Bocsánat , hogy ilyen későn jövök résszel csak mozgalmas napjaim voltak.:) U.i: Voltam táborba de wow nagyon jó volt.:) És meg köszönném Boginak, hogy helyettem is írt részt! Na nem is untatok senkit jó olvasást! 1 komi és következő rész! :)
Pusziii!♥
xx,Anna.



                                         9.fejezet.

                               *Ely szemszöge*

Az elmúlt napok nagyon gyorsan teltek.Bek-el voltam aztán ugye volt ez a bujdosás Harry-vel.
Gondolkodásomat az álmos Bek zavarta meg + Alex .
-Mit csinálsz ilyen korán?-kérdezte Bek. Erre kiejtettem a kezemből a tányért, talán fáradt vagyok egy kicsit.
-Reggelit? Kisebb - Nagyobb sikerrel.-nyúltam a seprű-ért és felsepertem az apró szilánkokat.
-Mennyi az idő?-kérdezte Alex a szemét dörzsölve.
- 7 óra. úgy hogy menj aludni.-parancsolt neki Bek.
Alex kis idő múlva felvánszorgott a lépcsőn mi pedig beszélgetni kezdtünk Bek-el.
-Kapcsoljuk be a tv-t.-mondtam.
-Oké.Hírek?-kérdezte tőlem.
-Hát legyen.
Valami sztár hírek ment és egyszer Harry én és Lux voltunk a képernyőn.
-Ők lennének az új sztárpáros?Vagy Harry részéről megint csak egy futó kaland lesz? Ki ez a bájos hölgy?.
Minden esetre biztos együtt vannak. Látták őket a Nando's-ban is enni.+ együtt mentek el bevásárolni.-mondta az pasas. Nagyon ideges voltam szívesen fejbe vágtam volna  aki ezeket ki találta.
-Háháháhá inkább kapcsoljuk ki a tv-t.Istenem ez olyan vicces-röhögött  Bek.
- Komolyan ? Bek, komolyan? Jobb ha futsz- mondtam idegesen.





Bek pedig így nézett ki: 

Aztán én így : 

-Khm. Aj sajnállak- röhögött még mindig.
-Látom.
-Uristen ég a polc ááááá tűzoltókat váá segítség-gyorsan oda kaptam a fejemet hát persze a reggeli , upsz.
-Nem elég , hogy össze hoztak egy sztárral még ez is mi lesz még?-rohantam a konyhába szerencsére semmi vész csak meg égett a kajám.
-Ely neee-Bek figyelmeztetett belesétáltam egy Alex csinálta csapdába az egész pizsoma alsóm a földön hevert erre valaki éppen akkor sétált be az ajtón.És nem más az a valaki mint mint mint Harry.
- Te hogy kerülsz ide ??-álltam előtte .
-Tudod ,hogy bugyiban vagy meg egy felsőben?-súgta oda nekem Bek.
-Úristen erről el is felejtkeztem.-a fejem égett . Bek egyből kapcsolt elém állt védő falnak ,hogy ne lásson csak halljon.
-Jól vagy??-kérdeztem mert már egy ideje csak némán áll.
-Persze.Csak hát eléggé meglepődtem.
-És mégis miért vagy itt? Láttad a híreket? Ha megint meg látnak itt az hiszik , hogy mi (itt nagyot nyeltem) JÁRUNK-mondtam.

- Ne hogy azt mondd , hogy nem tetszek neked mert az nagyon nagy hazugság lenne.-mondta.
-Hát nem tetszel. Te se mondd azt ,hogy nem tetszek neked-mondtam.
-Nah jó Ely én inkább felmennék ez a ti dolgotok.-mondta és ott hagyott.
-Köszi! Kedves barát vagy ! Itt hagysz khmm...bugyiban.-kiabáltam.
-Nekem nem baj-nevett Harry.
-Hihihihi-próbáltam utánozni a röhögését és egy kicsit sem kedves mosolyt villantottam felé.
-Nah most komolyan mi a bajod velem?-kérdezte és leültünk a kanapéra. Szerencsére volt ott egy takaró gyorsan magamra terítettem.
-Például az , hogy azt hiszed beléd vagyok zúgva . Na jó csak a szemed szép ennyi-vallottam be.
-Lebuktál lebuktál.-kiabálta.
-Nem.Mert nem vagyok beléd szerelmes.
-Öltözz fel és elviszlek titeket a fiúkhoz.-mondta.
-Miért vinnél el?
-Mert.Öltözz megyünk!Szólok Bek-nek.-vigyorgott.
Gyorsan fel szaladtam a lépcsőn és azt hallottam , hogy Harry fütyült egyet.
-Vicces vagy Styles..vicces.
-Tudom Baby.
-Höö'?Kérsz egy taslit?-futottam le a lépcsőn.
-Hát én mást kérek.-mondta kacagva.
-Álmodik a nyomor.-pofoztam fel.
-Huu kemény vagy.
Ott hagytam és felmentem öltözni. Kis idő múlva meg lett a tökéletes összeállítás.

Ha kapunk egy komit holnap már folytatom is a részt! 

XX,Anna♥






























2 megjegyzés:

  1. köviit :))
    bocsi h névtelenül :D

    VálaszTörlés
  2. Sietünk :) Szerintem ma már lesz új rész! Extra résszel jövünk! Amúgy nem baj h névtelenül.
    ♥:)
    xx,Anne:))♥

    VálaszTörlés