2013. augusztus 28., szerda

10. fejezet

Halihó blog olvasók! Itt is lenne az új rész! Most egy hosszabb résszel jöttünk,  ezt közösen írtuk meg. 20.-án volt a This Is Us premierje.:D Olyan jó lett volna ott lenni. *.* Amúgy hallottátok hogy Perri és Zayn összeházasodnak? *-* Hát ha ez tényleg igaz akkor mi nagyon örülünk nekik..:) Na nem is folytatom tovább, jó olvasást! Komizzatok és pipáljatok.
xx,Bogi




                                              10.fejezet.

                                  *Ely szemszöge*

Gyorsan felöltöztem. Lementem Harry-hez.
-Figyelj el kellene menni Lux-ért át hozod?-kérdeztem.
-Ahaa-mondta Harry
-Bek jössz már?-sétáltam fel alá.
-Egy perc!-kiabált.
-De siess!-mondtam.
-Már itt is vagyok!-futott le a lépcsőn
-Oké akkor megvárjuk H...-fejeztem volna be.
-Meghoztam Luxot!- jött be Harry
-Harryt.-fejeztem be a mondatomat nevetve.
-Akkor mehetünk?-kérdezte Harry
-Menjünk!-válaszoltunk egyszerre Beky-vel.
Gyorsan beültünk a kocsiba és szóltunk Rose-nak (Bek anyukájának) telón, hogy elmentünk és majd jövünk. Hamar oda értünk a fiúkhoz. Harry ment elől, kezében Luxal.
-Sziasztok!-köszöntem
-Ely,Bek!-kiabáltak a fiúk akik még pizsiben voltak.
-Még pizsiben?-kérdeztem.
-Wow de nagy ház.-ámuldozott Bek.
-Gyere megmutatom a házat- mondta Louis és kézen ragadta a barátnémet.
-Csak én látom , hogy ezek totál bele vannak egymásba zúgva?!-suttogtam, de hiába , a lépcső tetején álló 2 ifjú megfordult e mondatomra.
-Harry, gyere csinálunk egy kis reggelit.-futottam a konyha felé ami fogalmam sem volt, hogy hol van.
-Hé! Az a fürdő.-röhögött Harry.
-Upsz-nevettem én is.
-Gyere megmutatom hol van- nyújtotta a kezét.
-Hát oké- mosolyogtam és megfogtam a kezét.
-Nocsak ki szólalt meg az előbb?-mondta Niall.
-Nem lesz reggeli- néztem rá szúrós szemekkel.
-Nem mondtam semmit-futott el.
-Itt is van a konyha. Hol van Lux?-ijedt meg Harry.
-Itt vadok.-jött elő a hátamtól.
-Észre se vettelek te kis csibész- pusziltam meg.
-Kérlek csináljunk áfonyás gofrit.-nézett cukin Harry.
-Hát jól van akkor az lesz.Ide ültethetem Luxot?-mutattam a pultra.
-Persze.De jóó lesz áfonyás gofri.-örvendezett az agyilag 5 éves Harry.

                                           * 20 perc múlva*
Már mindenki meg ette a gofrit kivéve én (nem vagyok éhes).Elvileg finom volt. Sok dícséretet kaptam Niall-től, és még azt is mondta ,hogy minden reggel nekem kéne reggelit csinálni.
-Ely! Telefon-kiabált nekem Bek.
-Itt álok melletted.Te idiot side (idióta)-röhögtem és felvettem a telómat.
*Telefeon beszélgetés*
-Szia Ely!-mondta Fredi.
-Szia Fredi! miújság?
-Kéne egy kis segítség, tudod Barbival már egy jó 1 éve együtt vagyunk és hát szeretném....szeretném MEGKÉRNI A KEZÉT.
-ÚRISTEN....váá-visítottam örömömben.
-Először is hívd el egy vacsira.Fontos vegyél két jegyet Londonba és azon az estén áruld el neki ,hogy "nyaraltok " egy picit. Másik fontos dolog el ne áruld neki ,hogy eljegyzed.És az utolsó mondatom London a kedvenc városa. Ne aggódj neked és Barbinak csak ide kell jönni és megszervezem az eljegyzést Bekkel.
Ugye gyűrűt vettél már?-kérdeztem.
-Hát még nem....
-Hogy mi? Most azzonal menj és vegyél neki egy gyűrűt. Egyszerű legyen kék és fehér kövekkel nah és persze a gyűrű maga legyen arany.Barbi szereti a kék színt és a fehéret is.Nah meg az egyszerűt.
-Te vagy a megmentőm hugi. Imádlak-mondta fredi.
-Ha ide értetek, szólj.Küldök értetek kocsit.Nyugi mindent megtervezek.Puszi.
-Szia! Puszilom Rose-kat.
-Oké át adom.
*Telefon beszélgetés vége*
-Képzeld Fredi eljegyzi Barbit-mondtam ugrálva Beknek és a fiúknak.
-Uh, de jó.-ugrált velem is Bek.
-Nah de van egy bökkenő, mi szervezünk mindent.Olyan muris lesz- vágódtam bele a fotelbe, ami a nagy lendülettől fel is borult.
-Ely!-ugrott fel a barátném az ülő helyzetéből.
-Semmi baj, jól vagyok.-ültem fel.
-Reméljük a szerelemben szerencsésebb vagy.-mondta Liam.
-Hát reméljük.-mondta Zayn, és a mellette ülő Harry-t megbökte.
-Én meg azt remélem , hogy jól sikerül az eljegyzés.-mosolyogtam.
-Picit félre jönnél velem dumálni az "eljegyzésről". Négyszemközt!!-mondta Bek.
-Ahaa-álltam fel.
-Nah mesélj mi van Harry-vel és veled?-kérdezte Bek.És be mentünk a fürdőbe.
-A kapcsolatunk.....a kapcsolatunk olyan mint egy szerelmes dal szerelem nélkül.-mondtam.
Hülyén egymásra néztünk és röhögő görcsöt kaptunk.



 -Nah és Louis meg te?-kérdeztem olyan ügynökösen.
-Csak barátok-legyintett.
-A barátok járnak együtt ebédelni + kézen fogva?
-Hé! Akkor te és Harry is.
-Az én helyzetem teljesen más azért töltünk annyi időt együtt, mert én Lux bébicsősze vagyok, Harry pedig a keresztapja ennyi.
-De-mondta Bek.
-Semmi DE! Mi nem vagyunk szerelmesek ennyi-zártam be a témát.
-Jól van értem.Nincs harag ezért?-nézett kétségbe esetten Bek.
-Te hülye.Ezért miért??-öleltem meg.
-Már azt hittem nem bocsátasz meg-tetette a sírást .
Valahogy így :


 Én pedig így:

 -Menjünk vissza a fiúkhoz, és tervezzük az eljegyzést-mondtam és kinyitottam a fürdő ajtót.
-Ti hallgatóztatok?-kérdezte Bek a fiúkat akik mind az ajtó előtt voltak.
-Khm...nem csak harry elhagyta az inge gombját és azt keressük.
-1.Harry-n felső van. 2. Nem hiszek nektek- mondtam és ki nyújtottam a nyelvemet.
-Bek eljönnél picit beszélgetni velem.4 szemközt.-mondta Louis.(ááá luvolnak, csak hazudják)
-Ely eljönnél velem beszélgetni.Fel az emeletre.-mondta Harry kicsit feszülten.
-Persze.-mosolyogtam.
-Wow, tényleg nagyon nagy ez a ház-ámuldoztam.
-Itt lenne a szobám-mutatott az ajtóra.
-Uh ahhoz képest ,hogy fiú vagy elég nagy rend van-ismertem be.
-Nah figyelj rám elmondok valamit.Előre is bocs.-nézett komolyan rám Harry.
-Mi történt?-néztem kétségbe esetten.
-Figyelj, ha szerelmes vagy belém felejts el mert...mert én nem szeretlek.-mondta Harry.
-What??Tudod mit egy picit szerelmes voltam de már az is elmúlt..nagyon rendesen közölted velem-szaladtam ki a szobából és bementem valami vendég szoba féleségbe, leültem egy fotelba és némán gondolkoztam. Kár volt tagadnom ,hogy utálom közbe meg áááá mind1 már úgy is mind1 mit érzek mert ő soha nem fogja ezt érezni.
 Ajtó csapódást hallottam gondolom kinézek. Vajon Beknek Louis mit mondott?Résnyire nyitottam az ajtót és ki kukucskáltam. Harry fel alá sétált és kiabált. Idézem:
Csak meg óvtam a fenyegetésektől és a fotósok üldözésétől...most jobban kellene éreznem magamat..hiszen neki segítettem de sem így se úgy nem jó.-mérgelődött Harry.Én még mindig hallgatóztam.
Azt hiszem Bek hangját hallom és kicsit sem kedves hangja volt....Úristen...ezek össze beszéltek , hogy lekoptatnak minket. Gyorsan felugrottam és mentem meg keresni Bek-et. Őt mindig jobban megviselik az ilyen dolgok.
-Ely úgy-e nem haragszol?-futott utánam Harry.
-Most komolyan.Jó pofiznom kéne ?-röhögtem el magamat.
-De ezt nem érted.-mondta Harry.
-Mindent értek félsz , hogy egy ilyen csicska lánnyal látnak meg majd a címlapon.-fejeztem be és elmentem megkeresni Bek-et.
Nah igen meg is van ordibál Louisal.

-Tudod lány vagyok és és VAN szívem.Nem bánthatsz így meg-ordibált.
-Bek.!Szerintem mi most menjünk-mondtam Beknek.
-Rendben.Te pedig Louis egy mocskos hazug disznó vagy.-fejezte be
-Jóó Bek fejezd be és gyere-ragadtam kézen . Elköszöntem Niall-től,Zayn-től és Liam-től. Legalább ők aranyosak.
-Nézd egy Taxi-mutattam a felénk közeledő járműre.
-TAXIII!-kiabálta Bek és meg is állt.
Beszálltunk és vártunk mikor érünk haza , na persze Bek-nél is eltört a mécses.
-Kinek kell pasi mikor itt vagyunk mi egymásnak?-öleltem meg nyugtatás képen, olyan fura ő azért tovább bírja sírás nélkül én mindig összetörök tart kb 1 hétig. Most meg már jól vagyok Fura...
Szegény Bek....ő tényleg igazán totál szerelmes volt Louisba.




                                                *Beky szemszöge*

Nagyon rosszul esett amiket Louis a fejemhez vágott. Nehéz ezt még magamnak is bevallani de de szerelmes vagyok belé.. Ely is összeveszett Harry-vel. Szint úgy emiatt a szerelem dolog miatt. Pedig összeillettek volna, és olyan jól megvoltak együtt. De nem Harry-nek is azt kell csinálnia mint Louis-nak. Hát persze összetörni a másik szívét. Úgy csinálnak mintha nekünk nem lennének érzéseink. Megérkeztünk a házunkhoz. A taxiból kiszállva kifizettem a sofőrt és már mentünk is be a házba.. Ely jól becsapta az ajtót. Anyáék csak néztek mikor mérgesen és szomorúan bementünk a nappaliba. Nem szóltunk semmit. Látták, hogy nincs jó hangulatunk ezért inkább meg se kérdezték mivan. Tudják, hogy ilyenkor minket hagyni kell. Felmentem a szobámba. Ely is így tett. Mérges voltam Loura és Harryre is, de főképp Loura. Elmentem fürödni és aludni szerettem volna de nem tudtam. Nem jött álom a szememre. Végig ezen a veszekedésen kattogott az agyam. Végül olyan hajnali 2 óra körül elaludtam. VÉGRE! Reggel felkeltem és lementem reggelizni. Ami igazából nem is reggeli mert hát már lassan dél volt.A lépcsőn Ely szaladt le.
-Szóltam Lou-nak , hogy ma nem megyek dolgozni sőt egész héten.Kis szabit kértem.-mosolygott Ely.
-Tudod most mire gondolok??!! Csajos hét??-mosolyogtam végre a tegnapi eset után.
-Csajos hét? Ilyenről nem hallottam még de , oké -vigyorgott.
-Öltözz "szenyoritá" mert megyünk vásárolni.Először is elmegyünk egy virágoshoz a rózsákért mivel eljegyzésre kell-mondtam.
-Atya világ! Nem nem megyünk vásárolni meg kell szerveznünk ezt az egészet.-szürcsölt bele a teájába.
-Csinálhatnánk egy eljegyzési partit. Mit szólsz? Ki kéne valami helyet bérelni.Várj hozom a laptopom-szaladtam fel a lépcsőre.
Pár perc múlva már lent is voltam a laptopommal. 3 órán át csak böngésztünk. Találtunk az eljegyzési bulira egy helyszínt ami tök jól néz ki. Ha Fredinek jó akkor lefoglaljuk.^^ Már alig várom, hogy találkozzak velük mert már rég láttam őket, és  az eljegyzést is várom. Az esküvőt meg főleg. :)
-Mikor is fognak Frediék Londonba jönni??-kérdeztem.
-holnap. Már alig várom, hogy itt legyenek. Megbeszéltem Fredivel, hogy kimegyünk a reptérre eléjük.-mondta Ely és közben tapsikolt meg mosolygott. Én meg kicsit se néztem hülyének. xD
-Mondani is akartam, hogy menjünk ki eléjük. Úgylátszik mindig egyre gondolunk. Lehetnénk tesók is.- mondtam nevetve.
-Tényleg lehetnétek testvérek.-mondta anya a hátunk mögül.
-Anya! Többet ilyet ne csinálj mert nagyon megijedtem. Többet ne settenkedj a hátunk mögé!-nevettem.
-Bocsi! Nemfogok.-nevetett ő is.
-Nézd Rose az eljegyzési party helyszínének ezt gondoltuk. Szerinted jó lesz?-mutatott a képernyőre Ely.
-De szép! Szerintem jó lesz! Biztos vagyok benne, hogy Frediéknek is tetszeni fog.
-Halihó! Megjöttem!-kiabált apa.
-Szia! Hogyhogy ilyen korán?-kérdezte Ely
-Most nem volt olyan sok munka. Mitcsináltok?
-Az eljegyzési partyt tervezzük.-mondtam
-Az jó. Holnap menjetek ki Frediék elé.
-Már megbeszéltük, hogy megyünk.-nevettem.
-Akkor jó.-nevetett apa kínosan.
Anya és apa egy kis idő múlva elmentek a dolgukra, mi pedig tovább szerveztük a partyt. Csengettek. Alex ment ajtót nyitni.
-Beky! Ely titeket keresnek.- szólt Alex és már meg is jelent a nappaliba két fiúval.
-Ti meg mit kerestek itt??
-Bocsánatot szertnénk kérni!
-Hogy mi? Ezek után? Mit vártok, elég szerintetek egy bocsánat kérés??-háborodtunk fel.
-Hát jó ha nem hát nem. -mondta Harry és közeledni kezdtek. Felvettek az ölükbe és olyan menyasszonyos pózba vittek ki minket. Közeledtünk a kocsihoz.
-Tegyetek le mert hívjuk a rendőrséget!-mondtam mérgesen.
-Nyugi. Nem bántunk titeket! Elviszünk valahova.
-Én biztos, hogy nem megyek veletek sehova!-tiltakozott Ely
-Én sem!
-Pedig velünk jösztök.-nevetett Louis.
Nem tiltakoztunk tovább. Inkább vártuk, hogy mikor hoznak már hazafele. A kocsi megállt és végre kiszállhattunk. Egy tisztás féleségnél voltunk. Kiszálltunk és a fiúk elővettek egy gitárt, amin Louis kezdett el játszani, és énekelni kezdtek. A Gotta Be You-t énekelték.Mikor megértettük miről is szól a dal hirtelen elbőgtük magunkat Ely-vel . (Zene,Hallgassátok meg katt ide) (katt rá a Zene feliratra, érdemes elolvasni a dalszöveget.)
-Tudod mit?Még ne adjuk be a derekunkat ilyen hamar. Mondjuk azt hogy : Azt hiszed ha ide csörtetsz velem vagyis velünk és elénekeltek egy dal-t minden meg változik?-suttogta Ely a tervét a fülembe
-Szuper ötlet.-mosolyogtam.
-Azt hiszed ha ide csörtetsz velem vagyis velünk és elénekeltek egy dal-t minden meg változik?-kérdezte  Ely Harry-től.
-Igen-mondta félénken.Erre Ely-vel elröhögtük magunkat.
-Mondjuk?-kérdezte Ely.
-Mondjuk.-mondtam.
-Megbocsátunk-öleltük meg őket.
-Amúgy ha már itt tartunk Ely nekem nagyon is tetszel de nem akartam , hogy tönkre tegyenek a fotósok meg pár idióta directioner.-mondta Harry Elynek.
-Ne magyarázd el mert már értem- mondtam Louisnak.
-Akkor tudod hogy szeretlek?-kérdezte Louis meg könnyebbülten.
-Hát ezt nem!De én én igen vagyis tetszel.-hajtottam le a fejemet, hogy meg ne lássák a piros fejemet.
Louis fel emelte az államat és lassan közeledett felém.
-Csókot, csókot!-kiabálta Ely és Harry. És megtörtént, mint hogyha ezernyi tűzijátékot lőttek volna fel abban a percben.Nem ez az első csókom de eddig ez volt a legjobb.A lepkék még a csók után sem akartak elmenni a hasamból, pedig rájuk parancsoltam.
-Ely az eljegyzés!!El kell mennünk a virágokért. És és még uristen a ruha meg minden.-fordultam a barátnőm felé.
-Tényleg akkor gyerünk!! El megyünk a virágoshoz aztán meg vesszük a ruhánkat.Meghívókat.Fredet felhívjuk , hogy amit át küldtünk neki éttermet az tetszik neki na és persze ki fizeti -e .-hadart Ely.
-Louis meg Bek ti menjetek el a virágoshoz.Én és Harry veszünk meghívókat és felhívom Fredit.-mondta Ely.
-Akkor Harry rakj ki minket majd a virágosnál.-mondtam.
-Oké-mosolygott Harry.






Egyenlőre ennyi! :) 1 komi után kövi. Vá Liam-nek holnap lesz a szülinapja előre is Boldog Szülinapot Liam! Mingyárt sírunk olyan nagy lett a mi "kisfiúnk".Remélem tetszik nektek ez a rész.Komizzatok!Pipáljatok!Sok sok puszi minden blog olvasónak!

XX,AnneAndBogi










































1 megjegyzés: